ADGTalk | Disseny gràfic al cinema

Conferències, xerrades

El premi a la Millor Pel·lícula és per... El premi al Millor So és per... El premi a Millor Actor Secundari és per... On queda el disseny gràfic al sector cinematogràfic?

En plena temporada de premis i gales que celebren el millor cinema de l'any, arriba el primer ADGTalk del 2024 per visibilitzar la importància del disseny gràfic i dels seus professionals en la creació cinematogràfica. El trobem als cartells promocionals de les pel·lícules, als crèdits o als packagings que veiem en pantalla. Però perquè no es reconeix el disseny gràfic als premis del sector?

Comptarem amb tres professionals per debatre, reivindicar i donar testimoni de la creativitat gràfica al cinema:

Javier JaénDissenyador editorial. Realitza projectes de comunicació cultural.

Jordi Rins. Director Creatiu i soci de l'estudi WILD PONY.

Noemí Gimeno. Dissenyadora gràfica en el cinema.

L'activitat acabarà amb una taula rodona oberta al públic moderada per Isabel Cendoya, responsable de les col·leccions de disseny gràfic i arts visuals del Museu del Disseny de Barcelona.

Activitat organitzada per l'ADG-FAD amb la col·laboració del Disseny Hub Barcelona.

Data:

Dimecres 28 de febrer, 18.30 h (obertura de portes a les 18 h).

Lloc:

Disseny Hub Barcelona

Preus:

Entrada general: 5€
Gratuït per a socis i sòcies de l'ADG-FAD

Imprescindible reservar plaça aquí