Elisava Master's Talks | BIG-GAME. How we turn ideas into products

Conferències, xerrades

Augustin Scott de Martinville, Grégoire Jeanmonod i Elric Petit són BIG-GAME. L'estudi descriu el seu treball com a senzill, funcional i optimista. Produeix una varietat de productes i accessoris per a empreses com Alessi, Hay, Karimoku New Standard, Muji, Magis o Muuto. El treball de BIG-GAME és sovint accessible, encantador i, sobretot, útil.

L'estudi ha rebut nombrosos premis, com ara el Swiss Design Award, el iF design award, el Wallpaper Design Award, el Good Design Award, el Hublot Design Award i el Design Preis Schweiz. Les obres de BIG-GAME formen part de les col·leccions del Museum fur Gestaltung, el Vitra Design Museum, el Centre Georges Pompidou i el MoMA.

Com convertim les idees en productes

Els fundadors de BIG-GAME van optar per estudiar disseny perquè volien crear objectes que formessin part de la vida quotidiana de les persones. Gairebé vint anys després de fundar l'estudi, transformar una idea en un producte continua sent la part més emocionant del seu treball. Hi ha moltes maneres de passar d'una idea a un producte acabat. De vegades s'inspiren en llocs inusuals i utilitzen els seus propis mètodes per crear models i prototips.

Aquesta conferència pertany a la tercera edició d’Elisava Masters’ Talks, cicle de conferències que aborda l’actualitat del disseny a través de l’experiència professional de diverses figures destacades del disseny, la comunicació, l’arquitectura, l’art i la innovació.

Data:

Dimecres 14 de febrer, 19.30 h.

Lloc:

Disseny Hub Barcelona

Preus:

Entrada gratuïta. És necessari fer inscripció prèvia