Elisava Master's Talks | Irma Boom. Boom&Book

Conferències, xerrades

Irma Boom és una editora literària amb seu a Amsterdam que ha creat més de cinc-cents llibres. El seu enfocament experimental sovint desafia les convencions dels llibres tradicionals tant en el disseny físic com en el contingut imprès.

Des de 1992, Boom ha estat crítica sènior a la Universitat Yale, New Haven, Connecticut, i dona conferències i tallers a tot el món. Ha rebut molts premis pels seus dissenys de llibres i, el 2001, va ser la persona més jove en rebre el Premi Gutenberg. Els llibres de Boom es troben a les col·leccions permanents del Museum of Modern Art de Nova York, l'Art Institute of Chicago, la Vatican Library i el Centre Pompidou de París, entre altres institucions. Les Col·leccions Especials de la Universitat d'Amsterdam recullen la seva obra completa. El 2014, Boom va rebre el premi Johannes Vermeer, el premi estatal holandès per les arts. El 2019 va rebre un doctorat honorari del Royal College of Art de Londres.

Aquesta conferència pertany a la tercera edició d’Elisava Masters’ Talks, cicle de conferències que aborda l’actualitat del disseny a través de l’experiència professional de diverses figures destacades del disseny, la comunicació, l’arquitectura, l’art i la innovació.

Data:

Dimecres 10 d'abril, 19.30 h.

Lloc:

Disseny Hub Barcelona

Preus:

Entrada gratuïta. És necessari fer inscripció prèvia