Estudi 360º. El lligador de Salvador Mayol

Conferències, xerrades

L’Associació per a l'Estudi del Moble (AEM), amb la col·laboració del DHub, us proposa una visita i un Estudi 360º sobre el lligador del segle XVIII, signat per Salvador Mayol, que la Generalitat acaba de comprar i ha dipositat al Disseny Hub Barcelona. Aquesta peça forma part de l’exposició Extraordinàries! Col·leccions d’arts decoratives (segles III-XIX) juntament amb una selecció de la col·lecció d’arts de l’objecte, entre elles, els mobles històrics.

Mónica Piera, presidenta de l’AEM i doctora en Història de l’Art, ens guiarà durant la visita, un recorregut cronològic a través de peces de la col·lecció i ens presentarà l’extraordinari lligador del segle XVIII. La signatura li ha permès localitzar interessant informació sobre l’autor i altres exemplars del mateix ebenista. De la mà de Xavier Duch, conservador-restaurador de béns mobles, tindrem l’oportunitat d’obrir el moble, i analitzar la construcció i la restauració que va realitzar.

Els assistents tindran l’oportunitat de participar i preguntar.

Coordinació: Núria Uslé, conservadora-restauradora de béns mobles.

Data:

Dimecres 14 de febrer, 12 h.

Lloc:

Disseny Hub Barcelona

Preus:

Activitat gratuïta per a socis.
No socis: 15 €.

Inscripcions i consultes: