Parlem de... En ruta! Interiors i mobiliari en mitjans de transport

Conferències, xerrades
-

Trens, vaixells, automòbils, carruatges, metro, avions, naus espacials… tots els mitjans de transport necessiten interiors amb mobiliari pensats de manera específica. Uns espais on la funció marca les pautes, però on els responsables del disseny deixen empremta de la seva creativitat. Els interiors i els mobles dels transports s’adapten a les modes i treuen profit als materials disponibles en cada moment i és per aquesta raó que els volem analitzar en aquesta jornada organitzada per l'Associació per a l'Estudi del Moble amb la col·laboració del Disseny Hub Barcelona.

Us convidem a entrar en els mitjans de transport i fixar la vista en allò que normalment passa desapercebut, però és rellevant per a l’eficàcia del servei.

Dirigeix: Núria Gil Farré, doctora en Història de l’Art.

Data:

Dijous, 29 de febrer. De 10 a 14 h. Visites al Museu Marítim de Barcelona i al Museu de Carrosses Fúnebres de Barcelona

Divendres, 1 de març. De 10 a 18.15 h
Conferències. Disseny Hub Barcelona (DHub)
Carrer Irena Sendler, 1 (cantonada c. Àvila).

Lloc:

Museu Marítim de Barcelona, Museu de Carrosses Fúnebres de Barcelona i Disseny Hub Barcelona

Preus:

Preu Soci/a: 50 €
PVP: 85 €
Preu reduït: 65 € (Socis/es o usuaris/es d’entitats col·laboradores)
Estudiants i aturats/es: 50 €
Beques per a estudiants o aturats/es: consulta les condicions a info@estudidelmoble.com – 932 566 785

El preu inclou l’assistència a les conferències, a les visites, el cafè i el Dossier AEM 5 digital, publicació amb els articles de la jornada.
No inclou el desplaçament de les visites.