Sonia Delaunay, artista i dissenyadora

Conferències, xerrades

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones que se celebra el 8 de març, la Biblioteca El Clot – Josep Benet, us proposa una xerrada al voltant de la figura de la pintora i dissenyadora Sonia Delaunay

Nascuda a Ucraïna i nacionalitzada francesa, Sonia Delaunay va estar, com moltes altres dones, a l’ombra artística del seu marit, Robert Delaunay. La seva faceta de dissenyadora va tenir tanta importància que va eclipsar la seva obra artística. En aquesta xerrada descobrirem l’artista, la dissenyadora i la dona.

Aquesta xerrada pertany al cicle Art i gènere, que se celebra a diferents biblioteques de Barcelona, del 4 al 12 de març i que està dedicat a pintores icòniques del segle XX que han transcendit no solament per les seves obres, sinó també per les seves pròpies personalitats, que han contribuït a crear els mites.

A càrrec de Montse Pérez de siNesteSia.

Data:

Dilluns 11 de març, 18.30 h

Lloc:

Biblioteca El Clot-Josep Benet.
Disseny Hub Barcelona

Preus: