Tallers infantils de Nadal

Tallers
-

Si tens entre 5 i 12 anys vine al Disseny Hub Barcelona aquest Nadal a gaudir dels tallers especials que hem preparat!

El Nadal a la butxaca
De 5 a 8 anys
Voleu venir a dissenyar i fer la vostra butxaca? Us proposem una activitat que començarà amb la visita a l’exposició de moda El cos vestit. Siluetes i moda (1550-2015) per descobrir des de quan existeixen les butxaques i quina forma han pres fins ara. Després, us convidem a dissenyar la vostra butxaca per guardar el regal de Nadal que més us agradi.

Trames de Nadal
De 9 a 12 anys
En les teles, els fils van d’una banda a l’altra, en una trama de colors que crea combinacions infinites i formes canviants. Inspirant-nos en els estampats de dissenyadores presents a l’exposició Som aquí! Les dones en el disseny. 1900-Avui, crearem els nostres dissenys per fer una trama amb papers de colors amb els dissenys més nadalencs.

Cal que porteu roba que es pugui embrutar, la vostra imaginació i moltes ganes de passar-ho bé!

Tots els tallers comencen a les 11 h i tenen una durada de 2 h.

Data:

28 i 29 de desembre de 2023 i 3 i 4 de gener de 2024

Lloc:

Disseny Hub Barcelona

Preus:

3 € per infant. Aforament limitat a 10 infants per taller. Es recomana comprar l'entrada anticipadament.