Guia de lectura del cicle "Llegir l'escenari"

El Museu del Disseny de Barcelona amb el Teatre Nacional de Catalunya i la Biblioteca El Clot - Josep Benet proposen el segon cicle de converses sobre disseny teatral.

S'hi tractaran les principals disciplines relacionades amb el disseny en el món del teatre: escenografia, videocreació, vestuari, il·luminació, espai sonor o direcció, i el punt de partida seran els espectacles de la temporada 2015-2016 del Teatre Nacional de Catalunya.

El Centre de Documentació del Museu del Disseny de Barcelona col·labora en l'elaboració de la guia de lectura sobre disseny teatral

Aquesta guia és una selecció de documents del fons de: la Biblioteca El Clot, el Centre de Documentació i Museu de les Arts Escèniques i el Centre de Documentació del Museu del Disseny de Barcelona.