El festival Now you see me! premia un curt sobre el BruumRuum!

El 2013 es va inaugurar el BruumRuum!, un grafismes lluminós –situat a la plaça adjacent a l’edifici Disseny Hub Barcelona– que funciona com una gran orella que escolta i reacciona  a través de llums de colors als sons de l’entorn.

Diana Toucedo, realitzadora formada a l’ESCAC, va dur a terme un curtmetratge sobre aquest projecte dissenyat per David Torrents & artec3 i LEDsCONTROL, amb la producció i col·laboració del Museu del Disseny de Barcelona. Ara, la peça ha estat distingida amb el segon premi al festival Now you see me! International Public Art Short Film Contest, celebrat al Louvre el passat 30 de gener.

Now you see me! reconeix aquelles peces que descobreixen i s’inspiren en l’art públic per tal de conscienciar sobre el rol que juga aquest en la vida diària. El seu jurat està format per personalitats com Wim Wenders, Jaume Plensa, Daniel Buren, Daniel Karavan i Lech Majewski.