Presentem el nou Museu del Disseny

Avui ha tingut lloc a l’Auditori del Disseny Hub Barcelona la roda de premsa d’obertura del Museu del Disseny. L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias; el tinent d’alcalde de Cultura, Coneixement, Creativitat i Innovació, Jaume Ciurana; i la directora del Museu, Pilar Vélez, han estat els responsables de presentar el nou equipament de cara a la seva inauguració el dissabte 13 de desembre.

Una proposta museogràfica que «dóna un nou sentit a les col·leccions originals d’arts decoratives, ceràmica, tèxtil i arts gràfiques», segons la directora, i que ara es presenten sota el paraigües de quatre grans exposicions de producció pròpia: Del món al museu. Disseny de producte, patrimoni culturalExtraordinàries! Col·leccions d'arts decoratives i arts d'autor (segles III-XX)El cos vestit. Siluetes i moda (1550-2015); i El disseny gràfic: d’ofici a professió (1940-1980). A més, al febrer, es podrà visitar la primera mostra temporal, Disseny per viure.

Per donar a conèixer el nou Museu del Disseny als ciutadans, a partir del 14 de desembre i fins al 31 de gener de 2015, l’entrada serà gratuïta.