Presentem la programació del DHub pel 2024

El Disseny Hub Barcelona (DHub) serà, a partir de 2024, l’equipament de referència de la nova direcció d’Indústries Creatives de l’Institut de Cultura de Barcelona, una posició que el consolidarà com a centre neuràlgic del disseny, la moda, l’arquitectura, l’audiovisual, la tecnologia, el videojoc i la innovació. Amb aquest objectiu, des del DHub s’ha dissenyat per enguany una programació que inclou, entre altres activitats, 14 exposicions temporals i 6 permanents, 19 festivals i més de vint xerrades i conferències.

La nova proposta expositiva del DHub explora les noves fronteres del disseny i els grans reptes de la humanitat amb un ambiciós programa d’exposicions de producció pròpia com Patterns and recognitions. Una composició en tres parts d’United Visual Artists, Ex-Designer Bar, L’Oceà parla. Noves ecologies i economies del mar, Contra el disseny, Vinçon & Ikea o Matter Matters.

Al llarg d’aquest any, el DHub també acollirà festivals com OFFF, Llum BCN, FLIC, Brut! o Fixing the Future, jornades de pensament com la Marató DHub i programes de conferències com les ADG Talks i les Elisava Master’s Talks. A més, seguirà sent la seu de la Barcelona Design Week i la Setmana del talent audiovisual.

En l’any del seu desè aniversari, el DHub s’obre al nou Parc de les Glòries, estrenant una botiga, un edifici annex amb esperit de laboratori - el Cub - que acollirà residències de creadors i projectes de recerca, nous espais d’activitat, una nova estratègia en les exposicions permanents i una sortida de metro a l’interior de l’equipament.

PROGRAMA 2024 (PDF)