ADG Jury Talk : Nick Ace & Fraser Muggeridge

Conferències, xerrades

Nick Ace és un dissenyador armeni-estatunidenc i director creatiu de Collins. Creu fermament en el poder de la col·laboració i les converses obertes per a generar les millors idees. En poques paraules, les col·lisions improbables del nostre jo més autèntic solen crear un clima perfecte per a la invenció.

L'enfoc que utilitza a les seves feines radica en la col·laboració, fet que ha estat fonamental a l'hora de treballar en una àmplia de projectes per a diferents clients, des de Lou Reed fins a Google i Tiffany's. Ha rebut elogis per innovar i per l'habilitat que té per a fusionar diferents perspectives, amb ressenyes positives en mitjans com ara MTV, Forbes, Vice i Design Observer.

Els projectes que ha desenvolupat s'han presentat en mitjans empresarials, culturals i d'estil, com ara Forbes, Fast Company, Vice i Pitchfork, entre altres. Abans d'entrar a treballar a Collins, va ser director creatiu de la revista de moda i art Frank, on també va dirigir projectes per a marques com són Toyota i William Grant & Sons, explorant oportunitats creatives per a connectar marques amb la cultura del carrer.

Fraser Muggeridge és dissenyador gràfic establert a Londres. Treballa amb un enfocament col·laboratiu, passant per davant el contingut d'artistes i escriptors, abans que el seu estil personal. Fraser Muggeridge Studio treballa en una àmplia gamma de formats, des de llibres d'artistes fins a llocs web i crèdits de pel·lícules. A més de la seva pràctica professional, Muggeridge va fundar i actualment dirigeix la Typography Summer School a Londres i Nova York, i també és professor en institucions com la Universitat de Reading. A més, ofereix un curs en línia sobre composició tipogràfica creativa, dirigit a entusiastes del disseny gràfic i la tipografia, on explora l'aplicació de detalls tipogràfics per a comunicar tons, sentiments i emocions específics.

Diverses col·leccions incorporen els seus projectes, com ara en institucions com la Tate de Londres i el Museu Metropolità d'Art de Nova York. Muggeridge destaca per la seva capacitat per a combinar el mestratge tradicional amb tècniques innovadores en el disseny gràfic, la qual cosa li ha valgut el reconeixement dins la comunitat del disseny a nivell internacional.

ADGTalk en anglès sense traducció.

Organitzat per l'ADG-FAD.

Data:

Dimecres 17 d'abril, 18.30 h

Lloc:

Disseny Hub Barcelona

Preus:

PVP: 8 €
Socis/es del FAD: entrada gratuïta
És necessari realitzar inscripció prèvia